کارکنان
کارکنان:
کلیه کارکنان جهت بروز رسانی پرونده ، لازم است مدارک ذیل را به دفتر حراست تحویل دهند :
دو قطعه عکس جدید پشت نویسی شده
کپی تمامی صفحات شناسنامه جدید خود و همسر
کپی کارت ملی جدید
کپی کارت پایان خدمت
کپی آخرین مدرک تحصیلی
کپی گذرنامه از صفحه اول و صفحاتی که سفر داشته اند
کپی آخرین حکم کارگزینی و فرم 502
نکات 1:
- کلیه کارکنان جدید الاستخدام جهت تشکیل پرونده ، باید کپی مدارک هویتی خود را در یک روی ورق A4 قرار دهند . به این صورت که در بالای ورق ، صفحه اول و در پایین ورق صفحه دوم را قرار دهند . و از کپی بقیه صفحات در پشت همان ورق خودداری نمایند. برای سایر صفحات شناسنامه نیز به همین طریق عمل شود.
- کلیه کارکنانی که قصد سفر خارج از کشور را دارند باید حداقل دو هفته قبل از سفر ، فرم های ذیل را تکمیل و به دفتر حراست تحویل نمایند.
نکات 2 :
فرم سفر شخصی
فرم سفر اداری
فرم بازگشت از سفر